گردشگری

  • ۰
  • ۰

هتل آنا کیش97

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در زمینی به مساحت 8500 متر مربع تور کیش احداث شده است. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر ساخته شده است. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت قرار گرفته است. در این هتل مجموعا 152 اتاق وجود دارد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فرودگاه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. هتل آنا در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش اردیبهشت ارایه می دهد.

 امکانات هتل شامل:

لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه تور کیش تعطیلات عید نوروز، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده و... می باشد.

 آدرس : کیش ،میدان امیرکبیر ،جنب پاساژپارس نیک

 

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر لابی هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر رستوران هتل آنا کیش

  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • mali mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی