گردشگری

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل آکرا باروت آنتالیا

 هتل 5 ستاره آکرا باروت (Akra Barut) در 3 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا در کنار سواحل مدیترانه واقع شده و مناظر زیبایی از دریا و کوه های توروس دارد. هتل 58 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای امکانات مدرن و وای فای رایگان می باشند. مرکز اسپا شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند در باشگاه مجهز این هتل به تمرین بپردازند و یا در زمین تنیس به بازی مهیج تنیس مشغول شوند. این هتل چندین رستوران دارد که در آن ها انواع غذاهای ترکی و انواع اسنک های خوشمزه سرو می شود.  فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری و ایستگاه اتوبوس بین شهری در 13 کیلومتری هتل می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا می باشد و اکثر مسافران از موقعیت مکانی عالی و خدمات آن راضی می باشند.

آدرس: Lara Yolu Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey

امکانات هتل آکرا باروت آنتالیا

استخر سر باز، استخر سر پوشیده، آسانسور، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه بدنسازی، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، واکس، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، روزنامه، فروشگاه، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 

 

 

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا 

هتل آکرا باروت آنتالیا

اتاق هتل آکرا باروت آنتالیا 

هتل آکرا باروت آنتالیا

استخر هتل آکرا باروت آنتالیا 

هتل آکرا باروت آنتالیا

رستوران هتل آکرا باروت آنتالیا 

هتل آکرا باروت آنتالیا

رستوران هتل آکرا باروت آنتالیا 

هتل آکرا باروت آنتالیا

رستوران هتل آکرا باروت آنتالیا

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس (Wow Kremlin Palace) آنتالیا با مساحت 75 هزار متر مربع دارای یک پارک آبی با 3 سرسره برای کودکان و یک پارک آبی با 6 سرسره برای بزرگسالان می باشد. هتل 6 رستوران دارد که غذاهای متنوع در آن ها سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر، تا مرکز آنتالیا 21 کیلومتر، تا مرکز شهر لارا 6 کیلومتر و تا مرکز شهر کوندو 2 کیلومتر است. مسافران تور آنتالیا می توانند در مرکز اسپای این  هتل ریلکسیشن کرده و خستگی روزانه را از تن بدر کنند.

آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii Antalya, 07110 Lara, Turkey

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 آسنسور، باغ، استخر فضای باز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهدری چمدان، عابر بانک، نگهداری از کودکان، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، لاندری، پارک آبی، ورزش های آبی، خشکشویی، اتوکشی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه.

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

اتاق هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

اتاق هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

رستوران هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

رستوران هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل هیلتون استانبول ترکیه

این هتل در مرکز شهر استانبول واقع است طوری که با میدان تقسیم 10دقیقه فاصله دارد.از ویژگی هایی که این هتل را منحصر بفرد کرده است:استخر فضای باز و استخر سر پوشیده باغ سبز زیبا و حمام سنتی ترکی و 6رستوران و بار می باشد.اتاق های این هتل روشن و رو به باغ یا تنگه بسفر به شما ارائه می دهد.از دیگر ویژگی های اتاق های این هتل راحتی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد.رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران تور ترکیه می باشد.باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.هتل هیلتون استانبول آماه پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا بهترین خاطره را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

آدرس هتل : Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 
 
هتل هیلتون استانبول
 
 
استخر هتل هیلتون استانبول
  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل الیت وورد استانبول ترکیه

هتل الیت وورد استانبول یکی از هتل های 5ستاره استانبول می باشد.هتل (Elite World)، در موقعیت مناسبی ،در چند قدمی میدان معروف "تقسیم" واقع و به میهمانان خود اتاق های راحت و امکانات متنوع رفاهی را ارائه میکند.میهمانان تور ترکیه می توانند در این هتل از صرف انواع غذاهای ترکی و بین المللی در یکی از 6 رستوران و تریا واقع در هتل لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر سرپوشیده مجلل ،استخر کودکان ، سالن تناسب اندام ، حمام سنتی و ترکی اشاره کرد.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول 

هتل الیت وورد استانبول

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش در سال 1389 با مساحت 10000 متر مربع احداث شد. هتل دارای 750 متر نوار ساحلی اختصاصی و هم چنین پارک اختصاصی است. هتل دارای 190 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، توئین پارک، دبل پارک، توئین دریا، دبل دریا، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه، دولوکس یک خوابه، دولوکس دو خوابه و سوئیت رویال است که برای مهمانان تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، قفل درب کارتی و اینترنت است. هتل دارای دو رستوران است که رستوران لوتوس واقع در طبقه دوم هتل به صورت آلاکارته و بوفه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد و رستوران گل کاغذی واقع در پارک هتل در فضایی زیبا غذاهای خوش طعم را سرو می کند. فاصله هتل تلا جاذبه های گردشگری جزیره مانند پارک دلفینها، باغ پرندگان و مسیر دوچرخه سواری دور تا دور جزیره بسیار کم است. هم چنین هتل فاصله کمی تا مراکز خرید کیش مانند بازارهای پردیس 1 و 2 دارد. از دیگ امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، انواع ماساژها، کافی شاپ، سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه بانوان، پارکینگ رایگان،  زمین تنیس و... اشاره کرد.

 

 

 

تور لحظه آخری کیش پاییز 95

تور لحظه آخری کیش مهر 95

تور لحظه آخری کیش آبان 95

تور لحظه آخری کیش آذر 95

تور لحظه آخری کیش نوروز 96

قیمت تور لحظه آخری کیش

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل داریوش کیش 5

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش در زمیتی به مساحت 121330 متر مربع در شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است. معماری هتل بسیار زیبا بوده و الهام گرفته از سبک معماری ایران باستان و تخت جمشید است. هتل دارای سه طبقه و 168 اتاق است که شامل اتاق های یک نفره، دو نفره، سوئیت آتوسا، سوئیت رویال و ویلا های ساحلی هستند که برای مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات روم سرویس، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صبحانه و صندوق امانات است. هم چنین می توانید از بین اتاق های رو به دریا و رو به باغ منظره دلخواه خودتان را انتخاب کنید. رستوران های آپادانا و پاسارگاد دو رستوران این هتل هستند که غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای مسافران تور لحظه آخری کیش سرو می کنند. هم چنین کافی شاپ هتل واقع در لابی از ساعت 10:30 تا 1:00 بامداد انواع نوشیدن های سرد و گرم و دسر های خوشمزه را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل داریوش برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به استخر رو باز، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد، پینگ پنگ، پینت بال، قایق سواری، غواصی، دوچرخه، فضای سبز، ساحل اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اجاره ماشین بدون راننده، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، سالن آمفی تئاتر و کنفرانس و... اشاره کرد.

 

 

 

تور لحظه آخری کیش پاییز 95

تور لحظه آخری کیش مهر 95

تور لحظه آخری کیش آبان 95

تور لحظه آخری کیش آذر 95

تور لحظه آخری کیش نوروز 96

قیمت تور لحظه آخری کیش

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در مکانی بسیار نزدیک به بارگاه ملکوتی امام هشتم واقع شده است. به طوری که با دو دقیقه پیاده روی می توان به حرم رسید. معماری هتل بسیار چشم نواز و به صورت سنتی ایرانی است. هتل دارای 325 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، کانکت های سه، چهار و پنج نفره، سوئیت، آپارتمان، اتاق عروس و اتاق معلولین است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندق امانات است. رستوران های هتل شامل رستوران های نرگس یک و دو واقع در طبقه مثبت یک با سرو انواع غذاها، رستوران سنتی در طبقه منفی یک و رستوران گردون آفتاب واقع در طبقه دوازدهم هتل است. هم چنین کافی شاپ هتل با دکوراسیون بسیار زیبا در قسمت شرقی هتل به صورت 24 ساعته به سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های خوش طعم می پردازد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به مجموعه آبی آقایان و بانوان، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، روم سرویس، اتاق بازی کودکان، بانک، فروشگاه سوغاتی، تاکسی سرویس و... اشاره کرد.

 

 

 

هتل درویشی پاییز 95

هتل درویشی مهر 95

هتل درویشی آبان 95

هتل درویشی آذر 95

نرخ ویژه هتل درویشی

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل قصر طلائی مشهد

هتل 5 ستاره قصرطلائی مشهد در سال 1389 با زیر بنای 70000 متر مربع در دو فاز افتتاح شد. هتل دارای 610 واحد اقامتی شامل سوئیت امپریال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرنسس، آپارتمان رویال، سوئیت، کانکت و اتاق های دبل و سینگل است که برای مسافران تور مشهد دارای امکاناتی چون مینی بار رایگان، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس است. همه ی اتاق های هتل مجلل قصر دارای منظره ی حرم ملکوتی امام هشتم هستند. هتل دارای 6 رستوران است که رستوران ترنم واقع در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی بین المللی را سرو می کند، رستوران ترمه واقع در طبقه دوم غذاهای سنتی و محلی سرو می کند، رستوران پنج قاره زوشا واقع در طبقه دوم منتخبی از غذاهای پنج قاره جهان را ارائه می دهد، رستوران تابستانی بارگاه انواع فست فود را طبخ می کند و رستورانVIP  پرستیژ در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو میکند. هم چنین چهار کافی شاپ در طبقه ششم، لابی، مجموعه تفریحی و استخر هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بدنسازی، گیم نت، اتاق کودک، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، اتاق نمک، آرایشگاه بانوان و آقایان، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، اتاق میمانی و جلسات کاری، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرویس به حرم و... اشاره کرد.

 

هتل درویشی پاییز 95

هتل درویشی مهر 95

هتل درویشی آبان 95

هتل درویشی آذر 95

نرخ ویژه هتل درویشی

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 3 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی مهر 95

تور کوش آداسی آبان 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی نوروز 96

تور کوش آداسی 95

تور کوش آداسی لحظه آخری

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل پالمین کوش آداسی

 هتل 4 ستاره پالمین (Palmin) کوش آداسی در 500 متری لیدیز بیچ واقع شده و 156 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، بالکن و ... هستند. در رستوران این هتل غذاها به صورت بوفه سرو می گردد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به بیلیارد، میز تنیس، دارت و ... اشاره کرد. فرودگاه ازمیر در 84 کیلومتری هتل است و بنا به درخواست مسافران تور کوش آداسی سرویس ترانسفر فرودگاهی در اختیار قرار می گیرد. 

آدرس: Kadınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پالمین کوش آداسی

 آسانسور، باغ، تراس، استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، سونا، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، بیلیارد، میز تنیس، دارت، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

اتاق هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

حمام ترکی هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

استخر سر پوشیده هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی مهر 95

تور کوش آداسی آبان 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی نوروز 96

تور کوش آداسی 95

تور کوش آداسی لحظه آخری

  • mali mohamadi