گردشگری

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار در بلوار مرجان کیش احداث شده است. این هتل در مجموع 190 اتاق دارد. و امکانات مناسبی را برای مسافرین تور کیش فراهم آورده است. هتل مارینا پارک کیش در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان از فرودگاه به هتل می باشد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمین استاندارد تنیس، اسپا و ماساژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان مخصوص میهمانان هتل مارینا پارک کیش، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس ،پارک تفریحی و... برخی از امکانات مناسب برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر لابی هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر رستوران هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر اتاق هتل مارینا پارک کیش 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰


هتل عربین کورت یارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورت یارد دبی Arabian Courtyard Hotel رو به روی موزه دبی واقع شده است. اتاق های این هتل به سبک عربی طراحی شده اند. در اتاق ها یک قهوه ساز وجود دارد. هتل دارای رستوران های چینی و تایلندی و هندی می باشد. بازار Meena و نهر دبی در نزدیکی این هتل هستند. مرکز تجارت جهانی هم ۳ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد.کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند. این هتل دارای ۱۷۳ اتاق می باشد. امکانات این هتل شامل : تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان برای گردشگران تور دبی است.

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل اینتر کنتینانتال دبی

هتل اینتر کنتینانتال دبی InterContinental Dubai این هتل در نزدیکی فستیوال سنتر واقع شده و دارای یک استخر ۲۵ متری در فضای باز می باشد که مشرف به مناظر زیبایی از شهر دبی است و همچنین دارای امکانات آبگرم و آب درمانی نیز می باشد. تمام اتاق های هتل دارای پنجره های بزرگ، تلویزیون و ماهواره هستند. میهمانان تور دبی نوروز 96 می توانند برای صرف غذا به رستوران های هتل بروند که انواع غذاهای بین المللی درآن ها سرو می شود. فرودگاه دبی تا این هتل فقط ۱۰ دقیقه فاصله دارد. همچنین میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل زمین گلف هم استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند. این هتل دارای ۴۹۸ اتاق می باشد.

امکانات هتل اینتر کنتینانتال دبی 

استخر در فضای باز، باشگاه ورزشی ، ماساژ، سونا، کلاب شبانه، آبگرم، رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق،اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل، استفاده از پارکینگ این هتل برای میهمانان رایگان می باشد،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، پرستاربچه، سوئیت عروس، محوطه مخصوص سیگار کشیدن که مخصوص مسافران تور دبی درست شده است.

  • mali mohamadi