گردشگری

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل های استانبول

هتل ویسنزا استانبول

هتل 4 ستاره ویسنزا (Vicenza) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 85 اتاق ارائه می دهد که دکوراسیونی مدرن و چوبی دارند که مجهز ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای| قهوه ساز و ... هستند. در رستوران وینزیا غذای دریایی تازه و غذاهای عثمانی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول 1/3 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا لاللی 5 دقیقه پیاده روی است که امکان دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول تیر 95فراهم می کند، ضمن اینکه ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل است. همچنین فاصله هتل تا فروردگاه آتاترک 15 کیلومتر است. 

آدرس: Fevziye Caddesi. No:3 Sehzadebasi, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویسنزا استانبول

 استخر سر باز، استخر سرپوشیده، باغ، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 در  ار این هتل دیدن کنید. 

 

هتل گلوریس استانبول

هتل 4 ستاره گلوریس (Glorious) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 100 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم و وسایل چوبی تزیین شده و کف پوش پارکت دارند و همگی مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران این هتل غذاهای فرانسوی، روسی و ترکی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ 10 دقیقه و تا منطقه سلطان احمد 15 ذقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول تعطیلات خرداد 95می توانند در منطقه سلطان احمد به بازدید از مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ تاپکاپی و  ... بپردازند. همچنین این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک می باشند. 

آدرس: Ordu Cad.Yesil Tulumba Sk.No:9 Laleli, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گلوریس استانبول

تراس، سونا، اسپا، ماساژ، دارت، کتابخانه، حمام ترکی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سالن زیبایی، اتاق خانوادگی، سوییت ماه عسل، آسانسور، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، وای فای رایگان.

 در تور استانبول تعطیلات تیر 95 ار این هتل دیدن کنید. 


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بازارهای دبی

 

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترین فروشگاه مبلمان‌ و اثاثیه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جدید ایکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قدیمی آن است که در فستیوال سیتی‌ دبی برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی خرداد 95 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های دبی

 

هتل 5 ستاره جا پالم تری کورت اند اسپا (Ja Palm Tree Court & Spa) در خیابان معروف شیخ زاید دبی در منطقه جبل علی، در چند متری خلیج فارس و در کنار باغ های زیبا واقع شده و 208 اتاق ارائه می دهد. همه سوییت ها دارای بالکن یا حیاطی شخصی هستند و شامل اتاق نشیمن،حمام و امکاناتی مثل تلویزیون، ماهواره، دوش، دی وی دی پلیر و ... هستند. مهمانان  تور دبی بهار 95 می توانند با پرداخت هزینه از خدمات ماساژ تایلندی، سوئدی و بالی بهره مند شوند. سونا و استخر که پیرامون آن مملوء از درخت های نخل زیباست نیز موجود می باشد. در رستوران "فونتانا" انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه ای سرو می شود. هتل همچنین آلاچیق هایی با چشم انداز زیبا از خلیج فارس به مسافران ارائه می دهد که در آن ها ساندویج و سالاد سرو می شود. برای خرید می توان با 20 دقیقه رانندگی از هتل به مراکز خریدی مثل مال امارات و ابن بطوطه رسید. 

آدرس: Exit 13, Sheikh Zayed Road, Jebel Ali, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

میز تنیس، زمین تنیس، موج سواری، حمام ترکی، شیرجه، اسب سواری، اسکواش، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، ماهی گیری، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سوییت عروس، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

اتاق هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

استخر هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

رستوران هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

 

 

هتل 5 ستاره گاریا رزیدنس (Galleria Residence) با چشم انداز زیبایی از خور دبی در منطقه دیره واقع شده است. این هتل 370 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و تا فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر است. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... ارائه می شود. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی

باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

 

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

اتاق هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

رستوران هتل گالریا رزیدنس دبی


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های ارمنستان

 

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور ارمنستان خرداد 95  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان

 

 

هتل 4 ستاره نایری در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان واقع شده و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. هتل 120 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، دمپایی، سشوار، حمام و ... هستند. امکانات سونا و استخر از ساعت 11 صبح تا 12 شب موجود می باشد. فاصله هتل تا باغ وحش 6 دقیقه رانندگی و تا مرکز پزشکی نورک ماراش 4 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا فرودگاه 16/5 کیلومتر است که بنا به برخواست مسافران تور ارمنستان تابستان 95 ترانسفر فرودگاهی موجود می باشد. 

آدرس: Armenakyan Street 121/7, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان

سونا، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جاذبه های ارمنستان

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 پارک ملی دلیجان با مساحت 24000 هکتار با جنگل های سرسبز و انبوه خود دور تا دور شهر دلیجان را احاطه کرده است. این پارک در میان رشته کوه قفقاز قرار دارد و دریاچه سوان که بزرگ ترین دریاچه آب شیرین اروپا است در نزدیکی این پارک می باشد. پارک ملی دلیجان در ارتفاع 1100 تا 1500 متری در دره رودخانه در قسمت شمال شرق ارمنستان در منطقه تاووش واقع شده است. کوه ها و دره های این پارک با جنگل های انبوه، رودخانه و دریاچه پوشیده شده است. این پارک به دلیل چشم انداز زیبای جنگلی، چشمه های آب معدنی و تنوع زیست محیطی خود معروف شده است. مسافران تور ارمنستان تیر 95میتوانند در سفر خود به این کشور از این پارک زیبا دیدن کنند

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان تعطیلات تیر 95می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جاذبه های مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای پاژ در پانزده کیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده کارده به کلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هکتار مساحت است که از مجموع آن حدودا 4 هکتار به بخش مسکونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسکونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مکانی که بنظر می‌رسد تور مشهد تعطیلات بهار 95 در گذشته محل اصلی و هسته مرکزی دهکده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است که در نزد اهالی به قلعه کهنه  تور مشهد خرداد 95 معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پارکنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن تور مشهد 95 بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. امروزه تور مشهد 95 با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بوستان پردیس قائم مشهد

در شمال شهر مشهد این بوستان با وسعتی معادل 163926 مترمربع  واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم، تور مشهد تعطیلات خرداد 95 از شمال به شهرک امام هادی، از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی منتهی می‌گردد. این مکان در سال 1378 به پارک تبدیل شد. از امکانات این بوستان زیبا میتوان به  به ساختمان نگهبانی، مکانی بازی‌های کامپیوتری، آلاچیق برای استفاده خانواده‌ها، بوفه، و تأسیسات بهداشتی ، تور مشهد تعطیلات بهار 95 سکوهای آبخوری، گلکاری های زینت یافته، معابر جدول کشی شده، ساختمان موزه ایرانی ، آبنمای موزیکال و آبشار مصنوعی و… اشاره نمود. این پارک به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده و انواع گونه‌های گیاهی تزیینی، درختان و درختچه‌‌ها در فضای داخلی پردیس قائم وجود دارد که روی هم رفته طبیعت زیبایی را برای شهروندان و زائرین تور مشهد  به ارمغان می‌آورد .
 برای آبیاری فضای سبز و نیز آب نماهای ایجاد شده در پارک از آب جمع شده در برکه پارک استفاده می شود. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای تور مشهد 95 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد تبدیل خواهد شد.

 

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت تور مشهد 95 انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی تور مشهد 95 هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بازارهای مشهد

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و از بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

 

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

مرکز خرید فیروزه مشهد از مراکز خرید مشهد است که در چهار راه شهدا مشهد قرار دارد، این تور مشهد تعطیلات خرداد 95 

مرکز خرید دارای مغازه های مخلفی در طبقات گوناگون است که مسافران تور مشهد می توانند به خرید انواع کیف و کفش و پوشاک بپردازند و لذت یک خرید مناسب از لحاظ جنس و قیمت را تجربه کنند .

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

 


  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری ، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است . کالاهای ارائه شده در این تور مشهد 95 مرکز شامل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،  لوازم خانگی و . . . می باشد . دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی ۵ طبقه با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ تور مشهد اردیبهشت 95خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است .

این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران تور مشهد برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد. این بازار تور مشهد 95 همواره با نوآوری از طریق عرضه کالاهای ارزان و مناسب در محیطی آرام و امن، رضایت مشتریان را فراهم آورده است و  عنوان یکی از مراکز به تور مشهد تعطیلات بهار 95 عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار می رود و برای خرید سوغات خراسان نیازی نیست به مغازه های مختلف مشهد سربزنید،‌ کافی است وارد بازار بزرگ بین المللی شهید کاوه بشوید.

 

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد


  • mali mohamadi