گردشگری

  • ۰
  • ۰
 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق تور کیش نوروز در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره جزیره قرار دارد. یک کافی نت با اینترنت وایرلس در لابی این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش می باشد.  در فاصله 10دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش و نیز در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید جزیره تور کیش تعطیلات نوروز 97 قرار دارد.  لابی هتل نیز مجهز به اینترنت پرسرعت برای میهمانان وجود دارد. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر نیز در طبقه همکف این هتل در نظر گرفته شده است. یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان در طبقه اول هتل وجود دارد.

 امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، فضای سبز،  نمازخانه تور کیش نوروز 97، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، امکانات رفاهی : لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، ماهواره، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، اتاق بیلیارد تور کیش تعطیلات نوروز، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشی می باشد.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

  

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر اتاق هتل آفتاب شرق کیش

  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • mali mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی