گردشگری

  • ۰
  • ۰

دیدنی های کیش

حمام شهر تاریخی حریره کیش

از جمله مکان های دیدنی کیش که می توان از آن لذت برد حمام  تور لحظه آخری کیش بهار 97تاریخی کیش است که از جمله بخش های شهر قدیمی  حریره کیش میباشد. بقایای این بنای تاریخی که به «حمام شهر قدیمی حریره» معروف است، در میان آثار مکشوفه شهر قدیم حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97بوده‌ است،  سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات، انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است. سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته وتور لحظه آخری کیش تابستان 97 توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک وتور لحظه آخری کیش خرداد 97 بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد.برای گردشگران تور کیش بازدید از این مکان می تواند جذاب باشد.

 

حمام شهر تاریخی حریره


پارک ساحلی سیمرغ کیش

 پارک ساحلی سیمرغ در ضلع جنوب شرقی جزیره، در امتداتور لحظه آخری کیش بهار 97د ساحل و در همجواری هتل ماریناپارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد. این پارک در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی باتور لحظه آخری کیش خرداد 97 کیفیتی منحصر به فرد و با چشم اندازی بی نظیر احداث شده است در پارک ساحلی سیمرغ فضاهایی جهت بازی کودکان مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهایتور لحظه آخری کیش تابستان 97 داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، فضای سبز و ...اجرا شده است.این پارک مکان مناسبی برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت می باشد.

 

پارک سیمرغ کیش


شهر زیر زمینی کاریز کیش

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرینتور لحظه آخری کیش بهار 97 قابل شرب ساکنان جزیره را تتور لحظه آخری کیش تابستان 97امین می‌کرده است. قنات کیش از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، چگونگى هدایت آب‌هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار مهم بوده و نشان مى‌دهد که در زمان خود از پیشرفته‌ترین روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌کردند. شهر زیر زمینی کاریز در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله تور لحظه آخری کیش خرداد 97غرفه های صنایع دستتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر سالن کنفرانس، گالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود. شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد.این مکان توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند. گفتنی است که خاک های برداشت شده از کاریز دارای خواص درمانی زیادی است که در " گل درمانی" استفاده های فراوان خواهد داشت.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش


کشتی یونانی کیش

این کشتی در سال ۱۳۲۲ شمسی توسط تور لحظه آخری کیش بهار 97شرکت ویلیام هامیلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود به کشور یونان به گل نشست.کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد وگذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده استتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97. قسمت تحتانی کشتی که در آب است بر اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده و هر آن ممکن است فرو افتد.تور لحظه آخری کیش خرداد 97تماشای خورشید که به آهستگی در پشت کشتی یونانی در آب های نیلگون خلیج فارس غروب می‌کند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و جاویدان است. درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان، طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایهتور لحظه آخری کیش تابستان 97 روشن های لکه های ریز و درشت ابر، تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.این کشتی از جاذبه های گردشگری تور کیش است.

 

کشتی یونانی کیش

نظرات (۴)

Awesome post.
I am not sure where you are getting your info, but good
topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for great information I was looking for this information for my mission.
Good day! This post could not be written any better!
Reading through this post reminds me of my
previous room mate! He always kept talking about this.

I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read.
Thank you for sharing!
  • https://mejoresbrokers.online
  • But it was something such as the miscroscopic Dutch Boy sticking his finger inside dyke to stop the leak.
    Shares often move in a short time in one direction, this
    also trend can are far more than expected, which creates two problems.
    The gas marketplace is so developed nowadays that people need accurate solutions to succeed in marketing ebay area.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی